piątek, 3 stycznia 2014

"The Trio Sonata in 17th-Century France" - London Baroque [3-4 stycznia 2014]



I to jest płyta Numer Dwa jak do tej pory ... niemal tak ciekawa i tak dobrze zagrana, jak 'włoska'.
A może i ciut lepsza ... :)
Bo naprawdę pysznie grają, bezbłędnie czytają i stosują ten francuski idiom. Wysmakowane granie na najwyższym poziomie ... przypominające ucztę Vattel'a! :)
Odkryciem jest dla mnie "Dialog klawesynu i wiol (tutaj akurat skrzypiec)" Geoffroy'a - chyba wcześniej nie słyszałem, a przede wszystkim niezwykłe wykonanie 'Tombeau de Monsieur Lully' Rebela.

2 komentarze:

  1. Wzbogaciłem się o:
    Aci, Galatea e Polifemo - Roberta Invernizzi, La Risonanza, Fabio Bonizzoni
    zamówiłem:
    Ottone - The King’s Consort i Robert King
    cóż, limit styczniowy wyczerpałem, ale luty za pasem...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Aci.." zazdroszczę - nie mam i nadal nie znam - popędzę się, tym bardziej, że ich cykl kantat włoskich - bajeczny :)
    A "Ottone" - w sumie jedyne porządne nagranie - dobrze, że King znowu nagrywa.

    OdpowiedzUsuń