poniedziałek, 20 stycznia 2014

Handel - "Judas Maccabaeus" HWV 63 - Philharmonia Baroque Orchestra, Nicholas McGegan [19- stycznia 2014]



Plan był całkiem inny ale diabli go - przez nieuwagę jak zwykle - wzięli ...
Wgrałem na J3 nagrania Kinga i Alarcon'a - McGegan miał służyć w domu jako weekendowy punkt odniesienia. Ale nie sprawdziłem plików - okazało się, że wszystko kompletnie nie po kolei i bez sensu. Alarcon - alfabetycznie(!), King - niby w kolejności ale na przemian(!) - płyta pierwsza z płytą drugą!
Czyli zabawa z tagowaniem na początek ...
A początek słuchania - McGegan. Leciwy ... chociaż - ku mojemu zaskoczeniu - King o rok starszy!
Słuchałem pierwszej płyty wieczorem ... i nie mogłem się doczekać, kiedy się wreszcie skończy i będę mógł spokojnie zasnąć. Nic tu nie chwyta...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz