środa, 1 czerwca 2011

Handel HWV 12 - "Radamisto" - Handel Festspieler Orchestre - Margraf [1 czerwca 2011]


Matko! Już przy uwerturze było ciężko! Choć sama w sobie - naprawdę piękna muzyka. Byłem przekonany, ze to kolejny Curtis! Jakoś tak sztywno, bez fantazji ... a przede wszystkim - STARO! Staroświecko - jak siędzisiaj całkiem nie gra. Na dodatek - trzaski! Przełączyłęm na coś innego po niecałym kwadransie - jak tylko okazało się, że śpiewają ... po NIEMIECKU! Padło na archiwalne już nagranie z Festiwalu w Halle .. z 1962 roku!! Okropieństwo. Zęby jednak zacisnę i jutro z rana do tego wrócę ...
Zacisnąłem na tyle, że posłuchałem pierwszej płyty i połowy drugiej .... i starczy. Takie nagrania dzisiaj nie powinny się już ukazywać i trafiać do normalnej dystrybucji - jako 'ciekawostki' powinny trafiać do "domeny publicznej" i być bezpłatnie dostępne np. w Internecie. Z J3 usuwam.

3 komentarze:

  1. Czy Pan mógłby sprzedać mi ten album muzyczny w niskiej cenie? Ja posiadam niemiecką wersję "Solomona" Haendla pod Heinzem Roegnerem i bardzo sobie chwalę. Wspaniali soliści, a pomimo wolniejszych temp dyrygent uchwycił ducha Haendlowskiego oratorium. Posiadam także "Der Messias" pod Richterem i niektóre części mnie zawiodły, niektórych słucha się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Tomaszu ... spóźnił się Pan, niestety. Śladu już nie mam po tym nagraniu - ani w formie CD, ani jakiejś sensownej cyfrowej kopii (FLAC, APE itp). Bardzo mi przykro.

      Usuń
  2. 59 yr old Data Coordiator Glennie Durrance, hailing from Haliburton enjoys watching movies like "Swarm, The" and Kite flying. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Ferrari 500 TRC. strony

    OdpowiedzUsuń