czwartek, 21 lipca 2011

Les Grandes Eaux Musicales de Versailles 2008 - Les Talens Lyriques, Christophe Rousset [19-20 lipca 2011]


Perełka - i szkoda wielka, że tylko składanka. Wybór z "Perseusza" i "Rolanda" Lully'ego, "Venus i Adonis" Desmarest'a; plus zakończenie z Porpory. Tyle na mojej cyfrowej wersji - na CD ponoć pojedyncze utwory Rameau, Glucka. Tam 28 - u mnie 25 .... Chyba ... chyba, że na wersji cyfrowej z czterech otwierających uwertur (m.in "Nais" i "Zais") zrobiono jedną! A ja - gamoń - nie rozpoznałem...
Inna sprawa - ni cholery nie pamiętam SKĄD ja to mam ... może to wcale nie zakup ... choć za zakupem przemawia okładka.
Piękna płyta - treściwie pokazuje drogę, jaką Rousset doszedł do "Bellerophon'a" - mojej płyty roku bez dwóch zdań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz