środa, 26 lutego 2014

"Alleluia" (Motets by Vivaldi, Handel, Porpora and Mozart) - Julia Lezhneva - Il Giardino Armonico, Giovanni Antonini [25-26 lutego 2014]


Kilka dni temu słuchałem na Spotify jakiegoś ogromnego 'boxa' IGA - zajęło to w sumie z półtora dnia. W którymś momencie pomyślałem: "ależ to archaicznie brzmi!" :)
Il Giardino Armonico! Archaicznie!! Ale w sumie tak jest - i te 'rewolucyjne' "Cztery Pory", i Koncerty Brandenburskie... Brzmią tak, że ciężko się tego chwilami słucha. Acz - przyznać trzeba - jest to pomnik i kamień milowy.
I tym większa niespodzianka, jak spojrzałem na okładkę tej płyty - bo na śmierć zapomniałem, kto JL towarzyszy! Byłem pewien, że jeśli nie Minkowski, czy Biondi, to Rousset! :))
Bo tak dobrze grają!
Bardzo dobra płyta - nawet jeśli przy Mozarcie kończy się mój entuzjazm ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz