poniedziałek, 10 lutego 2014

"American Piano Concertos" (Gershwin, Copland, Barber) - Xiayin Wang, Royal Scottish National Orchestra, Peter Oundjian [10 lutego 2014]


Szkoda jak patrzę na tę sympatyczną okładkę, ale chyba płyta "do pozbycia się" ...
Koncerty Coplanda i Barbera są strasznie nudne - zmuszę się do ich posłuchania po raz kolejny. Rano ledwo dałem radę posłuchać kilkunastu minut (akurat po "Stabat Mater" AS); powieka mi nie drgnęła jak słuchałem ich od początku...
Koncert Gershwina poprawny - ale chyba słyszałem lepsze wykonania.
Do tego stopnia mnie zdziwiła własna reakcja, że poszukałem recenzji - na czele 'niezwawodny' Hurwitz z 'CT':
http://www.classicstoday.com/review/xiayin-wangs-depressing-american-piano-concertos/
Równie złej dawno nie czytałem, nawet jeśli DH daje upust swoim humorom, co tam nagminne ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz