wtorek, 3 stycznia 2017

Mozart - Great Mass in C Minor, Exultate Jubilate - Bach Collegium Japan, Masaaki Suzuki [2 stycznia 2017]




Tych Państwa, to jak wiadomo, biorę w ciemno, nawet jeśli cokolwiek, jak w tym przypadku, nie do końca uznaje za 'moje'. Carolyn Sampson i Masaaki Suzuki ze swoją orkiestrą od lat wywołują u mnie ciarki na grzbiecie.

I nie u mnie jednego...:

https://www.theguardian.com/music/2016/oct/16/mozart-great-mass-in-c-minor-review-bach-collegium-japan-suzuki-carolyn-sampson

Mozart naprawdę do mnie nie przemawia. To znaczy: nie aż tak, jak inni. Bach. Handel, cała gromadka barokowych Francuzów, Chopin, Debussy ... Po prostu nie mój klimat, nie moja wrażliwość. Doceniam, czasem się zachwycam ale jakoś nie potrafię zachwycać się. Jakiś feler i już.
Ale płyta piękna. CS obłędna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz