środa, 30 stycznia 2013

William Byrd - The Great Service - The Tallis Scholars, Peter Phillips [29-30 stycznia 2013]



Nie jestem do tej płyty przekonany niemal od samego początku... Czegoś mi tu brak, coś mi w tej interpretacji nie pasuje. Od lat i do dzisiaj włącznie.
Szukając okładki do wklejenia znalazłem niezwykle ciekawy tekst o "Great Service":

http://williambyrdfestival.blogspot.com/2012/09/new-recording-of-great-service-by.html

tym bardziej wart uwagi, że autor zadał sobie trud wysłuchania kilku nagrań, których nie znam.
Przesłuchał wnikliwie i opisał uczciwie ... i mam wrażenie, że podsuwa mi moją własną konkluzje. "Tym" wykonaniem będzie chyba to od Cardinall's Musick. (Ja też nie widzę powodu, by rezygnować z akompaniamentu organów!)
To jest piękna muzyka, ale wygląda na to gdzie-niegdzie znaleźli się lepsi od The Tallis Scholars.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz