środa, 25 maja 2011

Handel HWV 9 - "Teseo" - Konrad Junghanel [25-maja 2011]

Mała wpadka ... słuchając byłem przekonany, że słucham nagrania Minkowskiego :]
Moja wina - nie zmieniłem plików CUE - nie było ścieżek, nie było widać KTO gra.
I zrobiła się niezła niespodzianka - to świetne wykonanie! Junghanel prowadzi Staatsorchester Stuttgart; z solistów najbardziej znany Kai Wessel w roli Egeo. No ... i może Helene Schneiderman, którą mam na płycie z "Il Vologeso" Jommellego. Nagranie "na żywo" z opery w Stuttgarcie z maja 2009. Przednie! Ale o tym że Carus takie płyty wydaje - dobrze wiem. Chęć mnie bierze na oratoria, których C. wydał już kilka ... jeśli równie dobre ... a nagrywane w odbudowanej Frauenkirche w Dreźnie!
Bardzo dobre nagranie - do wielokrotnego wracania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz