środa, 3 kwietnia 2013

Bach - St. Matthew Passion BWV 244 - The Netherlands Bach Society, Jos van Veldhoven [2-4 kwietnia 2013]


Miało być tak pięknie a wyszła technologiczna KICHA!
Cowon J3 nie czyta 24-bitowych plików FLAC, po prostu zawiesza się całkowicie i za każdym razem niezbędny jest reset.
Słuchając na komputerze po prostu nie sposób usłyszeć czym to nagranie wyróżnia się od innych, skąd dosyć mnogie zachwyty. Nim poradzę sobie ze wsteczną konwersją - słowa nie napiszę.
Uff... udało się - przekonwertowałem - działa. Ale ideolo to to nie jest - nieco trzeszczy między ścieżkami.
Nie przeszkadza jednak w słuchaniu - tym sposobem przekonwertowałem komplet zakupów w CC - zaraz tutaj się pojawią!
{9.04.}
No sam nie wiem ... Trudno ukryć pewne rozczarowanie - szczególnie jak się popatrzy na liczbę różnych "Awards" przyznanych tej płycie przez rozmaite muzyczne magazyny... A co tu jest takiego na ocenę "10/10"? Ja tego nie słyszę... To na pewno bardzo dobre nagranie ale nie wybitne! Litości!
Czegoś mi tutaj brakuje .... nie porusza mnie to wykonanie - jak np. SJP z Dunedin Consort .... Ale tychże SMP podobnie nie zrobiła na mnie większego wrażenia.... ale muszę do niej wrócić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz